עובדים לסידור משטחים

עובדים לסידור משטחים


הודות להגברת היצוא והיבוא מישראל תחום היבוא והיצוא התפתח מאוד בשנים האחרונות. כתוצאה מהגברת הצריכה ומהצמיחה בישראל גדלים הצרכים של אנשי המקצוע בתחום. הצורך בעובדי מטענים לעבודות מגוונות ומקצועיות בנמלים ובאזורי אחסון גדל. עובדי המטענים  מהווים חלק חשוב בהצלחה של שינוע מטענים נכון ולפי כל כללי הבטיחות והתקנים. זאת הסיבה שעברנו מזמן מסבלות פשוטה ולא מתוחכמת לסידור משטחים, טעינה ופריקה מקצועיות בלבד.

טעינה ופריקה

המרלו"גים, כמו גם המחסנים בנמלים והמכולות, נראים היום אחרת לגמרי ממה שהיו נראים פעם. המחסנים המשתרעים על פני שטחים נרחבים אמורים לקלוט ולתת מענה להיקף העצום של מטענים. במדורי הכלכלה מספרים לאחרונה על הסבת מבנים רבים למחסנים מתוחכמים ועל השדרוג שהם עוברים בארץ. די לקרוא את הדיווחים על מחסנים רובוטים כדי להבין איזו מהפכה קרתה בתחום המחסנים. למרות היווצרות המרלו"גים הממוחשבים עדיין קיים בימינו צורך בעובדים לסידור משטחים במחסנים.

מהו סידור משטחים ולמה הם נדרשים?

משטחים (מכונים גם רפסודות) הם לוחות שונים שעליהם מעמיסים ארגזים ומכולות קטנות של מטען וסחורות. סידור משטחים חשוב כדי לשמור על תכולה הסחורה, לשמור על הבטיחות ולחסוך מקום. כאמור, מחסנים רבים מורחבים על ידי הבעלים של חברות שינוע סחורות או של חברות שמחזיקות מחסנים משלהן, ולכן יש צורך לשמור על הסדר והארגון בהם.  הטענת משטחים בצורה מסודרת שומרת על בטיחות וחיי העובדים, ומאפשרת עבודה מהירה ופרודוקטיבית יותר.

איך מסדרים משטחים?

משטחים מסדרים בשני מקומות עיקריים – מחסנים זמניים עד העברתם למחסני הקבע, ומחסני הקבע עצמם. לשניהם נחוצים עובדים לסידור משטחים שיודעים להרים ולהטעין משטחים בצורה מסודרת ובטוחה על המלגזות ושאר כלי הרכב שבהם משתמשים לצורך זה. ואת שאר המשטחים יש להטעין ולסדר על המדפים או בתצורה שנקבע על ידי מי שהמחסן שייך לו, בצורה מקצועית ומאורגנת מבלי לסכן חיי אדם ואת התכולה עצמה. חשבו על מדפים מסודרים מהרצפה ועד התקרה, או שטחים ריקם שנועדו להעמסת ארגזים ומשטחים אחד על גבי השני כי זאת הדרך הנכונה להם מבלי לחסוך מקום. כל מחסן בימינו מאורגן וממוחשב בתוכנות שעוזרות לעקוב אחר התכולה, וגם את זה עובדים צריכים להכיר כדי להניח כל משטח במקומו הנכון. זוהי הסיבה שעובדים לסידור משטחים צריכים לעמוד בדרישות מסוימות של הבנת העבודה והצרכים של בעלי המטענים כדי לעסוק בכך, וזה בדיוק מה שהחברה שמעסיקה אותם מבטיחה ליבואנים, יצואנים ובעלי הסחורות שמעמיסים אותן.

פריקת מכולות מסודרת

את המכולות שלכם לא אתם פורקים אלא רק מי שמיומן בכך ומוכשר לעבודה זו. כשאתם שוכרים חברה שדואגת לספק לכם את שירותי הפריקה והטעינה על ידי מי שהוכשר לכך אתם יכולים להיות בטוחים שמטענים שלכם בטוחים מפני נזק, מגיעים בשלום ובזמן ליעדם ומסודרים בדרך שתוכלו למצוא אותם אחר כך. זוהי המשמעות האמיתית של כוח אדם שעובד למענכם בתפקיד זה. זהו שירות איכותי שמספק לכם גם שקט נפשי ומונע מכם את ההתרוצצות אחר עובדים שישלימו שירותים נוספים משום שזהו חלק מסל הטיפול במכולה שלכם.

 

יש לכם צורך בסידור משטחים?  לחצו כאן להשארת פרטים, או צרו קשר ונשמח לסייע.

** התוכן בעמוד זה מתייחס לגבר ואישה כאחד, המגדר נכתב ונוסח מטעמי נוחות בלבד.